tisdag 26 april 2011

April

Det är April, det är varmt och jag är brun!
Nästa helg är det Valborg, det är fortfarande suddigt om vad som händer, vi får se vi får se!
Tror iallafall att det blir uppsala på dagen, men efter det är de öppen för förslag så att säga.
Vet ni, DET ÄR BARA 15 DAGAR kvar tills jag åker till Turkiet, Hur nice??! SJUKT nice!
Jag fick en resa i 20 års present av Familjen, till Turkiet, 11/5 går flyget, jag, mamma, mattias, erik och lilla Astrid åker. Det är ett 5 stjärnigt hotel, all inclusiv, nära till stranden (10 min ca.).
Längtar så sjukt mycket, är lite oerfaren att vara utomlands ju, har bara vart i fuertuventura? en gång när erik va ett/två år, och i Egypten när jag gick i 7;an, 8;an eller 9;an kommer inte ihåg:P Så de ska bli skooooooooooooj som sagt!
Det betyder att ja måste köpa sommar skor eftersom ja bara har min skinn kängor och ett par tygisar som är skäbbidoodliga, har beställt en sjukt snygg hatt från H&M, hoppas de gick rätt till och att jag får den snart! nått s om suger är att ja bara har massa sketna bikinisar, har typ en som sitter bra, suck!

Iallafall, jag var i strömsholm i Tis-Tors, Träffade Lilla, vi slaggade i hallsta i Roggs lägenhet, eller är det bådas nu? jaja. vi år gorre poppisar och kikade på film, mysigt var det,  linnea är alltid efterlängtad. vill bo nära dig!
På onsdagen åkte ja hem till mamsen och gosade med astrid hela dagen, den lilla darlingen, hon är så jäla GO! Det blev grillat på kvällen, ett glas rött med mamsen och sen va de natti natt för att orka gå upp tidigt, jag vaknade kl 7 då ja egentligen skulle gått upp halv 9, Men det var skönt tog en kaffe duschade och gjorde iordning mig sen morgon gosade ja med lillgrisen. Vi åkte in till stan, mamma skulle klippa sig, det tog bra lång tid, Jeanette klippte igenom mitt hår också, gratis, kan man tänka sig ;) haha nejdå men de va skönt att få de igenom klippt, mitt hår hängde bara!! blä. mamsen va klar vid 12 nångång då gick vi och mötte upp mattias som va och bokade en resa, en resa till turkiet, jag va så avis när ja hörde om allt, så sa ja i bilen påväg till IKEA ja vill också åka med till turkiet med er, fan va skönt de skulle vara!! inge mer med det, sen när vi hade mött upp mormor utanför ikea och satte oss och käka (köttbullar) så tog mamma fram ett kuvert till mig, GUESS WHAT ja hade också fått en flygbiljett till turkis! överlycklig tjjjejjjj :D

Sen så kom ja hem och grillade lite igen sen kom aleks och så åkte vi till Heby, hennes mami och boyfriend va på fest i heby haha i heby liksom ;D höhö aleks somnade i soffan som vanlgit och ja fick gosa lite med min pojkvänn,
Det blev fredag och baby va ledig såklart, så vaknade kl 10, T åkte ner och handlade frulle och med sig hem fick han med samuel och pato, det blev till att kika på fotbolls match i solen sen blev de beachvolley, jag kollade såklart bara på, inge mer med det.. På Lördagen hade ja så jävla ont i ryggen att ja knappt kom upp ur sängen på morgonen. fyfan!! Det blev en liten picknick på baksidan med melon och vindruvor och MER. mysigt, tråkigt bara att tim inte kan sitta still en längre tid så han sprang runt och lekte med bollen och allt va han nu gjorde. på söndagen vaknade vi lagom tidigt, sen blev det beachvolley, (jag solade) sen drog vi hem  för att bara va. städade lite och tvättade lite sen frågade pato om vi ville komma till hans mamma och grilla lite, så han ja tim och sofia hade det mys på deras baksida med mat och prat, vi åkte hem och duschade av oss för kvällen så kom P+S till oss för att kika på film.MYS! Igår så åkte ja och tim till hans mamma och pappa, DET VA SÅ SJUKT VARMT!! låg på deras terass och kollade på när Timpa Och Peter gjorde rent i poolen för dom skulle byta vatten, ja blev fan asbrun (GLADMUN) det blev en hel dag där, när vi kom hem så hände de inte mkt mer, ja och älskling busade lite och sen kollade vi på film, busade lite till jag vet inte vad som flög i mig azzoue. Nu är det Tisdag och baby har börjat jobba igen efter en LÅNG Helg, men gud vad härligt vi har haft det! LOVE!!!!!!!!!!!!



KÄRLEK <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar