torsdag 14 april 2011

Min tur?

Fan alltså jag blir så jävla irriterad!!! Det är klart att de händer mig, åkte till Sala lassarettet för det va dit ja hade bestämmt att gå med min doktor, när jag väl kommer dit hittar ja knappt och går fel fleraggr inte nog med det utan är ja kommit rätt så visar det sig att det är helt fel iaf! Jag ska tydligen vara i Västerås och göra en MSR och IIIINTE i Sala, hinner ju såklart inte till vås på 10 min så fick boka om till nästa Torsdag, jag ska alltsågå en vecka till med värk och helvette, värre och värre blir det, bara jag som råkar ut för klant fel!! Har iallafall fått reda på att jag kan bli sjukskriven fast jag inte har något jobb. Toppen!!

Imorgon kommer familjen, tänkte bjuda på paj eller kött och ungspotatis..!? Vet inte än :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar