onsdag 3 november 2010

Baby Hurricane

Jag drömmer hemska drömmar. Och sover inte så värst bra.

Förövrigt mår jag sådär..
Illamående DAGLIGEN! och har ont i magen till och från, Och juste jag är trött hela tiden, (nog för att ja alltid är trött,men de här är nå annorlunda) suck.

Idag va de kneeg igen. Städa lägenhet+kratta löv, lovelife?! DYblöt om fötterna från morgon till kl halv 4, + att överkroppen va dyblöt hela förmiddagen. Hoppas inte man blir sjuk iaf.

Det är alltså en dålig dag idag, riktigt dålig!

Snart snart snart kommer lilla bebisen :) längtar faktiskt, ska bli kul att se hur hon ser ut, och jag hoppas verkligen förlossningen går bra och att hon mår bra när hon kommer till världen.

Men nu måste jag lägga mig ett tag tror jag.. Får ligga och vänta på att min älskling ska ringa mig sen.
Bästa delen på dagen, de är när han ringer mig.

Jag Har Världens Bästa Pojkvän <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar