torsdag 4 november 2010

Höst.

OKej, äntligen sista dagen på "jobbet" imorgon!! Ska bli skönt.. Jobbar dock själv imorgon och det suger lite extra.. suck!


Imorgon är de freeeeedag!!! igen : )  Ska hem till Lisa & Magnus för att fira lill kizen som fyller hela 4 år, Big boy now. tur vi får 2 nya småttingar snart tihiiihi. Fan va ja längtar..




Och sen på lördag, ska ja ha lite syskon mys med lillebror, det blir bio, Due Date, skojjsi. Innan det blir de spicy som kan va de godaste ever. Myspys.


på söndag åker lillpojken till mamsen igen i guess och jag åker till min saknade saknade saknade älskling.
Mami & Mattias åker till BB på Måndag, spännande o se om pluttan kommer då eller ej. Vill se Henne.. NU.


Veckan består av noll planer, eller en liten plan; söka Jobb. Och juste, ja tänkte väl kanske börja plugga lite teori så ja får de jävla körkortet nångång, det behövs! Spec om ja nu kanske skulle få ett jobb i Heby, Sala eller Uppsala. Tim tycker inte om att köra tråkigt nog. eehheeee.


Ja nej men de va väl de. Har väl inge spec att dela med mig med här, som vanligt.




Eller juste, ja ska klippa mig snart, eller darlings lillsyrra ska göra de, spännande. De blir lite annorlunda mot va ja har nu, men de blir nog bra, i hope. Hoppas du inte tycker min ide suger bara baby boy ;-)..


HEJDÅHEJDÅHEJ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar