fredag 5 november 2010

Syskon - helg.

Då var det äntligen fredag, har aldrig längtat så mycket till en helg som den här veckan. Helt sjukt faktiskt.. Det var sista jobbdagen idag, soft. Jobba ensam och de sög rätt så rejält! Men fick i allafall sluta tidigare, sen blev det barnkalas, min lilla August fyller hela 4 år idag :) GRATULATIONER TILL DIG MIN ÄLSKLING. tååårta, blev lite som kvällsmat för mig.

sen blev det lite matshopping, måste ju ha någonting att äta när lillebror är här, haha!


Sen blev det oc, tjillll.


Just nu sitter jag och Erik och kollar in i data skärmen, har en mutttjurig syster som sover, skönt! Det är väldigt kul att du är så glad hela tiden. Hoppas ni hör ironin i den meningen!!!!!!

Imorgon ska ja å lillebror ner på stan, och kika på en vinter outfit till lillen.. Sen ska väl han vidare o göra nå annat, kan inte va kul att va med stora syster en hel dag, höhö hoppas ni hör ironin i de med ;-)
På kvällen blir det bio för våran del, Due Date, sen blir det Spicy hot, som kan vara det godaste någonsin! Sen längtar jag tills på söndag, för då åker jag till min älsklingspojkvän och myser. Det var fööör länge sen jag såg honom!

Ne nu ska ja göra nå annat,

purr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar