lördag 6 november 2010

Lördagskvällen is over,

Då var helgen snart slut, har väl väntat med de bästa till sist, som är imorgon, då ja får träffa min fina pojkvän igen! SOM JAG HAR LÄNGTAT!! Som ett litet barn på julafton.

Idag vaknade jag tidigt, 10, plockade lite i lägenheten, kl 11 ställde jag mig i köket och lagade lite mat, köttfärsås som vanligt, lätt och gott. Runt halv 12 kom väl syster hem igen, ( hon åkte iväg igår och drog på "äventyr" ) Då blev det frulle och lite eller mycket korttagning, tråkigt nog är alla roliga kort på henne kamera och den har hon med sig, så jag får helt enkelt vänta med att visa er min fina sida hehehehe... Tim, bli inte avskräckt när du ser bilderna är du gullig.

Sen blev det en tur på stan, Ja Erik & Linnea, Erka köpte sig ett vinterställ, sniggt. Köpte ut biljetterna till Bion sen for vi hem till lägenheten igen. Erik och jag käkade lite, Linnea åkte till strömsholm för att fixa stallet och göra iordning sig för utgång på wq, JA VILL MED DIT! Men inte för att dricka och inte för att gå ut, mest bara för att få träffa folk man inte sett på länge. Det hade vart skojjsans. Men Men har haft sköjj med lillebror här i vässan istället, eller jaa.. iallafall från kl9. för innan de, blev ja lämnad här, själv.. Tråkigt nog.

Åt iallfall spicy, jag älskar spicy, skulle nästan kunna skriva ett helt inlägg om hur gott det är! maha.. Sen blev det Bio, Due Date som sagt, och den va as bra. sjukt rolig! Rekomenderar den actually.

Påvägen hem från the city blev vi stoppade av farbror blå, jag sjussade Erik på cykeln och de fick man tydligen inte göra. Deras kloka ord löd såhär: "Ni får inte sjussa på cykel, för om ni ramlar och slår er, gör ni illa er" NEHE??! gör vi illa oss om vi ramlar och slår oss? det var som fan. Ajja, det va ju tur att vi inte gjorde det varjefall. Så det blev en vandringstur, som tog extra lång tid, EN KVART tar det ju och gå ;-)..



Nu hoppas jag att min älsklings gäster inte är kvar så ja kan cama med honom igen!! Det känns NÄSTAN som om vi skulle va med varann, jag tittar på honom , och han på tvn, det är som vanligt. Puss på dig babyboy.

Herrå <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar