tisdag 29 mars 2011

Lite eftermiddags avskrivning,

Då var kl tjugo över tre, och ni ska bara veta vad klockan går sakta!! Timpilimpi kommer hem om förtiofem minuter.
Har iallafall fått tid hos doktorn nästa måndag, ska bli skönt!
Jag har aldrig haft så ont sån här lång tid, smärtan ligger på hela tiden, det går inte en minut utan att ja känner det, det gör fortfarande mer och mindre ont upp och ner hela tiden, men jäklar när de är som värst vill jag bara gråta, förstå att ha ont i hela kroppen, hela min kropp ILAR, speciellt mina ben och svank, fyfan de här önskar ja inte ens min värsta fiende. ble.
Jag har inte vart ner och boka någon tvätt tid än, jag orkar inte gå ner, har bara legat i sängen hela dagen nästan, va uppe i morse och diskade och plockade lite, men de va inte länge. Har kollat på Walk the line, Faaan vilken bra film! Johnny Cash är min nya idol ;D har inte lyssna på han förr, eller ja jag har ju såklart hört hans låtar men inte lyssnat på dom, men de gjorde jag idag, sjukt bra e han :) Så nu har Elvis en konkurrant ;-)

Jag har iallafall gjort iordning mig nu för att gå på kalas, lite tidigt kanske, vet inte ens när vi ska dit men har man inge bättre för sig så har man ju inte, nu förstår ja verkligen varför Lilla HATAR att vänta på folk. haha IM SO SORRY!!!!!!!!!!


Nu är de OC på tv, sitter och små kollar lite, man kan ju serien in och utantill.. Men den är fortfarande bra ska ja säga.. Julie Cooper är en biaaaaaatch Ryan har Problem hit och dit, Seth är besatt av ´Summer Marissa är med allt och alla och sandy+Kirsten bråkar och blir sams och myser i köket. GOS

Imorgon ska ja åka till strömsholm =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar