måndag 28 mars 2011

Godmorgon.

Godmorgon Världen & Mina vänner :)

Det är Tisdag, och jag är redan uppe, det är helt sjukt, kl är inte ens sju på morgonen än ( & jag har redan vart uppe ett bra tag ) fåglarna kvittrar och jag lyssnar på skön musik.
Idag ska jag inte göra speciellt mycket, ringa dr "röthger" (haha) Och så ska jag gå ner i tvättstugan och skriva upp en tvätt-tid, slå in Maggans paket för hon fyller år idag, Grattis, Diska, och åka till Löfling's För att säga Grattis i verkligheten tiill Maggot också ; Hehe..

De va inte mycket det, så vafan gör ja uppe lixom.


Det är förresten ingen bra idé att äta frulle i sängen, säger bara de.




I veckan, eller antagligen imorgon åker jag till Strömsholm, för att träffa Lilla, vi ska på bio & MYSA. Sen ska ja träffa mamsen och min älskade sötaste lilla tjej, Lillasyster Astrid. <3
Sen ska ja träffa madde igen..

Får la se när ja åker till Lilla Heby igen, Tim har jour,de är skittråkigt när han har det!!!!!!

Tänkte förresten hinna träffa Natta också den här veckan :) Det var länge sen.



Finns fan inge mer att skriva, men har inge annat för mig, ska ordbajsar väl lite till..



Åhh föresten, Tim hade laddat hem en dokumentär, om delfiner, så himla Hemskt! att se vad dom där jävla jävlarna gör, Det är ett gäng "jägare" som åker ut med båtar, och ringar in massa delfiner i nät så dom inte kommer någonstans, och så högger dom ihjäl dom, sen drar dom upp alla i båten Högger av fenorna och säljer det och säger att de valar eller vad de är dom säger att de är, (det är farligt att äta delfiner för dom har massa kvicksilver i sig.) Man ser hur stackarna kämpar för sitt liv för att inte dö. -Usch de är så hemskt så hemskt, jag kunde iallafall inte kolla klart på det, fyfan för sånna hemska jävla människor som gör sånt, helt sjukt!! Hur MYCKET blodvatten som hellst, det va blodbad, typ hästviken gånger 6.

Nehej, då va de kanske dags att sluta skriva, för NU har ja verkligen inge mer att dela med mig.
Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar