måndag 28 mars 2011

It's the Life we chose

FYFAAAAAAAAAAN vad ont ja har i min kropp, mest i knäna och magen. Imrgon ska ja ringa till farbror dr, idag vill jag bara ligga i sängen och ha ont.

Aaha, helgen då, i fredags så åkte jag hem från mamsen, det blev en trip på stan och sen kom tim så åkte vi och köpte pressent till Timpens mamssii, sen Hem, Samuel kom förbi, har inte sett honom på så länge,
Först tänkte vi åka till uppsala och gå ut och dricka med dom, men ja kännde inte för de så tackade nej, och efter ett tag gjorde tim också det, så vi sjussade sammi till bussen och sen åkte vi hem till maggan och peter för att gosa lite med en trött Gabriel, tillslut somnade han och då blev de lite fredags mys och film där, när jag tillslut höll på och somna kännde ja att de va dags att åka hem, och hade sån fruktansvärd smääääääääärta i nacken så ville bara bort. åkte hem och myste lite, sen så blev de lördag, lördags morgon mys som vanligt, I LOVE! frukost blev de sen åkte jag och tim till uppsala för att träffa mikaela och samuel, innan dom kom så fikade vi på storken, jäkligt mysigt ställe, bara lite fullproppat.. Åkte och handelade tacos och sen åt vi åkte ner på stan och så blev de bio, nice nice, kom hem runt 2 , blev ´bingen direkt! hah va dötrött..söndagen, vi sov och låg i sängen ganska länge och de va ganska skönt, efter att tim försökt få mig att vilja vakna två timmar så gav ja med mig och vaknade. Tiden gick, och tim drog på fotboll ja va hemma och väntade på frulle, sen när mannen kommér hem så säger han att vi ska åka till M&P för att äta lite istället, GOTT!

Sen blev de pizza bachelorette och film, braaaaaaaaaaaaa

Hejdå pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar