tisdag 22 mars 2011

Tänk alla famnar ja lämnat, i längtan till dig.

Det är Tisdag, det känns som om dagarna bara susar förbi igen, som vanligt när det är sol och värme ute, de är så härligt! Idag ska ja ta en promenad sen ner till gymet, som jag verkligen inte vill ´till, vet inte ens om ja borde gå dit, de hugger i rygg och mage på mig, fick det ifrån gårdagsns gym. men får väl helt enkelt bara ta de lugnt bara.. Sen ska ja hem och fixa till mig för att sedan åka till Västerås och Träffa madeleine äntligen efter många om och men och omplaneringar, IDAG ska vi ses, haha..

Jag tänkte va i västerås idag och imorgon sen tänkte ja åka till Strömsholm, där tänkte ja hälsa på LL Aleks och mamsen och mattias. Sen på fredag förmiddag tänkte jag åka hem till min kära älskling igen. I helgen kommer Samuel hem, eller han kommer hem på Torsdag, så de kanske blir lite party i helgen, dock utan alkhol för mig, men de är lika kul för de, känner ja.

Ne hurriniini nu ska slösa min världelösa tid på någonting annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar